Hyppää sisältöön

APTEEKKI – LÄHELLÄ SYDÄNTÄ

Apteekki on monelle suomalaiselle ihan sydämen asia – ja kaiken kaikkiaan tosi tykätty terveydenhuollon palvelu.

Peräti 95 % suomalaisista on nimittäin tyytyväisiä apteekkien toimintaan.

Apteekkien asiakkaille on tärkeää, että apteekit ovat lähellä, ja että niistä saa lääkkeiden lisäksi myös palvelua. Kaikkialla Suomessa.

Täyden palvelun lähiapteekki on korvaamaton osa suomalaista terveydenhuoltoa.

Nyt ja tulevaisuudessa.

Mitä suomalaiset ajattelevat apteekeista?

(Lähteet: Lääkebarometri 2023, Aula Research 2022)

95 %

suomalaisista
on tyytyväisiä
apteekkeihin ja
niiden palveluun.

92 %

on sitä mieltä, että
apteekit ovat riittävän
lähellä, jotta lääkkeitä
saa vaivattomasti.

84 %

on tyytyväisiä
apteekkien
aukioloaikoihin.

92 %

pitää tärkeänä mahdollisuutta saada
lääkeneuvontaa ja ohjausta lääkkeiden
oston yhteydessä .

94 %

on tyytyväisiä apteekin
henkilökunnan

ammattitaitoon.

Tämä sisältö on estetty nykyisten evästeasetustesi vuoksi. Hyväksy markkinointievästeet nähdäksesi tämän sisällön.

Täyden palvelun lähiapteekki – millainen se on?

  • Täyden palvelun lähiapteekki on lähellä ja sieltä saa palvelua.
  • Siellä on kattava valikoima resepti- ja itsehoitolääkkeitä.
  • Siellä työskentelee terveydenhuollon ammattilaisia ja se
    pitää tiiviisti yhteyttä muuhun terveydenhuoltoon.
  • Se on riippumaton lääkeyrityksistä ja kaupan ketjuista.  
  • Sen toiminnasta vastaa apteekkari, joka on korkeasti koulutettu lääkealan ammattilainen ja kotimainen yrittäjä. 
  • Se on myös hyvin pidetty terveydenhuollon palvelu, sillä peräti 95 % suomalaisista sanoo olevansa tyytyväisiä sen toimintaan.

PS: Tykkää meistä myös somessa!